Általános szerződési feltételek

Általános tudnivalók, feltételek

Tudomásul veszem, hogy a(z) Török Patrícia EV, Adószám: 55326270-1-33 (Cím: 2017 Pócsmegyer, Labdarózsa utca 16.(
adatkezelő által a www.asefesakertesz.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes
adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére.

Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: Név, e-mail cím, adószám, cégnév, telefonszám, cím.

Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a
SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg:
https://simplepay.hu/vasarlo-aff

A Webáruházban történő vásárlásra Interneten és telefonon van lehetőség.

A Webáruházban mindenki vásárolhat, aki érvényes regisztrációval rendelkezik, de vásárlásra regisztráció nélkül is lehetőség van.

A Vásárló a vásárlással magára nézve kötelező érvényűnek elfogadta jelen üzletszabályzatot.

A Vásárló felelősséggel tartozik a regisztrált adatokért. Hamis adatok megadása az Eladó tudatos félrevezetésének minősül, annak jogi következményeivel együtt. A Vásárló köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat semmilyen módon ne sértse.

Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2011.évi CVIII törvény 5.par. (2) bek. értelmében kötelezően tájékoztatjuk, hogy a szerződés nyelve: magyar.

A termék kiválasztása

A Vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A Vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A megrendelni kívánt termékek mennyiségét igény szerint módosíthatja is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése

A Webáruházban történt rendeléssel a Vásárló kijelenti, hogy elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket, és tisztában van a vásárlás ezen ÁSzF-ben rögzített menetével. Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a “Fizetek” gombra kattint. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy megadja a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor megadja a vásárláshoz szükséges adatait (név, e-mail cím, telefonszám, számlázási cím, és – ha ettől eltérő, szállítási cím, jelszó), amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A sikeres regisztrációról a Vásárló e-mailben kap értesítést. A Vásárló e-mailben kérheti regisztrációjának törlését; ebben esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Vásárló felelős. A Vásárló felelős az adatai frissítéséért, és köteles az Eladónak bejelenteni, ha tudomására jut, hogy harmadik fél visszaélt az adataival. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó igényelhető a korábban regisztrált e-mail címre. Belépés után a saját fiókban módosíthatók a regisztráció során megadott adatok, illetve megtekinthetők a leadott megrendelések adatai és állapota. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a Vásárló megadja számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben a Vásárló kiválasztja a neki megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy Foxpost futárszolgálat csomagautomatán keresztül vagy házhozszállítással), valamint a fizetési módot (utánvét, közvetlen banki átutalás, bankkártyás fizetés a Paylike rendszerén keresztül). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a „Megrendelés”/ “Tovább a fizetéshez” gombra kattint.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a Vásárló a Webáruházban a termékek mellett talál. Az árak áfát nem tartalmaznak, mert az Eladó nem áfaalany. Az árak a szállítási költséget nem tartalmazzák.

Az akciós árak a jelzett időpontig vagy a visszavonásig, illetve a készlet erejéig érvényesek. Az árváltoztatás jogát minden esetben fenntartjuk.

A szállítási költség a Pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Kiszállítási Részletek között is megtalálható. Amennyiben a Webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a Vásárlót az új adatokról. A Vásárló ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A kertlátogatásra szóló ajándékutalványok felhasználhatósága az adott év június 1-től szeptember 30-ig tart. Az előre meghirdetett időpontok a jelentkezések sorrendjében telnek fel, ezért javasolt az időpontok mielőbbi kiválasztása és a regisztráció. A fel nem használt ajándékutalványok a következő évre nem átvihetők és az áruk nem visszatéríthető, viszont A Séf és a Kertész termékeire beválthatók.

A rendelések feldolgozása

A rendelések teljesítése 2-7 munkanapon belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés”/ “Tovább a fizetéshez” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

A Webáruház a következő esetekben fog önnek automatikus üzenetet küldeni:

  • megrendelés sikeres beküldése
  • sikeres fizetés (közvetlen banki átutalás, bankkártyás fizetés a Paylike rendszerén keresztül)
  • a csomag feladása
  • a csomag vásárló által történt átvétele

Fizetési feltételek

Webáruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre a Paylike rendszerén keresztül, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása személyes átvétellel vagy futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a Webáruház ismerteti a Pénztár folyamat során, valamint azt a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási módok: futárszolgálat, személyes átvétel, illetve ajándékutalványok esetében e-mail.

Kiszállítási idő: a rendeléstől számított 2-7 munkanap

Szállítási díjak:

  • A megadott átvételi pontokon történő személyes átvétel esetén nem számolunk fel szállítási díjat.
  • Magyarországon 35 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes
  • FoxPost csomagautomatába küldés:
    S méretű csomag: 11 cm x 36 cm x 61 cm, 15kg – 950 Ft
    M méretű csomag: 19 cm x 36 cm x 61 cm, 25kg – 950 Ft
  • Házhozszállítás esetén:
    S méretű csomag: 11 cm x 36 cm x 61 cm, 15kg – 1650 Ft
    M méretű csomag: 19 cm x 36 cm x 61 cm, 25kg – 2290 Ft
  • Utánvétel díja: 320 Ft, mely a szállítási díjhoz adódik hozzá.
  • Külföldi kiszállítás: Kérjük rendelés előtt emailben írja meg a megrendelni kívánt áruk listáját és a pontos címet, ami alapján árajánlatot küldünk megrendelésére.

A Vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben vagy telefonon közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa. Ennek elmulasztásából származó kárért az Eladó nem vállal felelősséget. Amennyiben a kiszállítás során a küldemény kézbesítése a Vásárló hibájából adódóan sikertelen, ennek tényéről a Szállító értesítést hagy, majd még egy alkalommal ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. Ha az adott időpont a Vásárlónak nem felel meg, ezt a Vevőszolgálatnak köteles jelezni és egy új szállítási időpontban megegyezni. Amennyiben ez a kísérlet is sikertelen, újabb szállításra csak a Vásárló által kért új időpontban, s a megismételt szállítás díjának újbóli megfizetése mellett kerülhet sor. A szállítási költség minden esetben a Vásárlót terheli, abban az esetben is, ha a termékek kiszállítása a számára az első két kiszállítási kísérlet alkalmával díjtalan volt.

A szállítástól elállás

Ha a Webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a Vásárlót tájékoztatni.

A Webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A Vásárló a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és bontatlan csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza. A termékek visszaküldésének költsége a hatályos jogszabályok alapján a Vásárlót terhelik.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a leadott megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

Az Eladó a vásárlásról elektronikus számlát állít ki, amit a Vásárlóhoz elektronikus úton juttat el az általa megadott e-mail címre.

Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia

A Vásárló a szerződéstől tizennégy napon belül indokolás nélkül elállhat. Ha a Vásárló elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni postán vagy elektronikus úton az Eladó részére. A Vásárló az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.  A Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó címére legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. Az Eladó köteles a Vásárló által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A Vásárlót romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, nem illeti meg az elállási jog.

A Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk.

Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a Vásárló felé azonnal értesítést küld a Webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az Eladó és a Vásárló között létrejött szerződésnek, csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az Eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a Vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, a Vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az Eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a Vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a Vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy az “Elérhetőségek” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

Az ÁSzF módosítása

Az Eladó jelen ÁSZF-et nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja. A módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és kizárólag az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Jogérvényesítési lehetőségek

Ha az Eladó és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita az egymás közti tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára: